Packdags

När det gäller skrivandet ligger ja verkligen på latsidan ;)

Får väl dra en snabb version av va som hänt ;)
Uffe kom hem i torsdags precis som ja skrev i det förra inlägget =)
Eller ja... inte nu i torsdags... utan förra ;)

Hade en bra helg... skrev kontrakt på nya lägenheten... sa upp den här....
Va & kolla på den nya en gång till.... För Uffe va det ju första gången ;)
Men han verka också nöjd mé den ;)

Va & grilla ute i Bomhus mé Emma, Robin & Julia.... & Uffe, Linda, Zäta & LIlja självklart ;)
Va vid en liten sjö som tydligen hette lillsjön ;)
Det va fler hundar där.... men inget problem där inte =)
Dom va väl 5 hundar allt som allt som sprang & lekte & bada =)

Va så mysigt där!!!!!!! Emma fotograferade massor.... ja vill ju ha massa svartvita foton som jag
kan förstora & rama in till nya lägenheten ;) & Bra då mé Emma som har en bra kamera & é duktig på att fotografera ;) PERFEKT!!! ;)

På söndagen så åkte Uffe till arboga igen & Jag & Linda åkte till Karlsborg igen ;)
Måndagen spenderade jag mé Teres, käka glass i hamnen i Hjo.... Myspys =) T.o.m Zäta fick provsmaka ;)
Sen gick vi ner till strandpromenaden så Zäta fick svalka ner sig =)
Va så jäkla mycket pollen så han våga knappt gå i vattnet ;) Teres fick visa att det gick bra.... sen ville han knappt gå upp igen ;)
Tyckte att Teres växt sen ja såg na sist 1,5 vecka tidigare ;)
Snart tittar lillkorven ut ;)




På Tisdagen så va ja på Bio mé Mari.... såg Wolverine ;) Tycker att den va riktigt bra!
Så fruktansvärt roligt att gå på bio mé Mari hon bara skrattar rätt ut & jag älskar det!!!!!!  

På onsdagen åkte jag, Mamma & Linda in till skövde.... träffa Mari där & så shoppa vi =)
NAJS!!! ;)

På torsdagen så åkte jag & Zäta till arboga...... & va där mé Uffe & Borg tills vi skulle hämta Gazwan & dra hem till Gävle =)
& Zäta tyckte verkligen att det va skönt att komma hem =)
Slockna på en gång när vi kom innanför dörren ;)

På fredagen åkte vi till Enköping...... Uffes kusin Emma tog studenten =)
Va rätt kul å se ;) "morbror Johan" hade klätt en släpvagn & gjort jättefint som han skjutsa runt Emma & hennes kompisar på.





Fick jättegod mat hemma hos dom sen =) Jättemycket & Jättegott ;)
Sen på kvällen så åkte vi hem igen ;)
Haft det lugnt & skönt lördag söndag =) Inte gjort något särskilt alls ;) Gått ut mé Zäta, ätit gott, sovit....myst ;)
Jätteskönt att inte göra nånting speciellt.

Igårkväll så åkte Uffe igen..... Alltid lika tråkigt när han åker :(

Imorse så kom Ronnie hit å fika =) Hade varthos nya flickvännen i Finland & va påväg hem till Borlänge ;)
Ja ska antagligen dit på torsdag på filmkväll... & Zäta mé självklart =)

Sen när Ronnie hade åkt så åkte vi till Jennys hund & katt & klippte Zätas klor....
Fegis som jag é så vågar ja inte riktigt det.. tycker det é läskigt när man inte ser pulpan....
Tur att det finns folk som kan göra det då ;)
Så fick han nå jätte gott godis sen för att han vart så duktig.

Skolan ringde idag!!!!! & jag har kommit in.... ska dit på onsdag & prata om praktikplatsen ;)
SÅ fruktansvärt glad!!!!!! Ska bli så skönt att slippa hemtjänst & arbetsförmedlingen ;)
Det enda negativa é väl att det börjar på min 25-årsdag. Men det kan ja leva mé =)
É faktiskt motiverad den här gången =) Skönt att få ett slutbetyg så jag kan söka in på högskolan sen om
jag vill =)

Ska gå intro i Sätra imorgon......
Sen ska jag försöka packa så mycket som möjligt i veckan..... För på måndag börjar heltidsjobbet =)
Flyttar ju om mindre än en månad =) LÄNGTAR!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till att du har kommit in, NU börjar resten av ditt liv :-) education is a gift-not a given right

2009-06-08 @ 23:35:47
Postat av: Emma

Är lite sent ute, men tack för att ni kom på studenten och för alla presenter :-)

2009-07-13 @ 22:23:59
URL: http://emmafolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0