Ny lägenhet, Nytt liv!!!!

Japp idag börjar vi flytta =)
Ska alldeles strax.... när orken kommer.... packa det sista....
Sen ska vi hyra släpvagn & åka mé allting till nya lägenheten....
Killen som bor där nu har städat ut ett rum som vi ska få ställa allt i =)

Imorgon.... kommer ägnas åt att storstäda den här lägenheten
& så vet ja inte om vi får nycklarna imorgon kväll eller onsdag? =)
Imorgon hoppas jag ju självklart! =)
Ska bli så skönt, hoppas verkligen på att jag ska trivas där till skillnad mot va jag har gjort här.

Räknar även ner dagarna tills jobbet slutar *s* Kvällen 15:e augusti = sista dagen nånsin inom vården igen!!!!!!!!!!

& 17:e augusti fyller ja 25 & skolan börjar *ler*
SÅ SKÖNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dålig på att uppdatera här.... I Know.....

Va till veterinären mé Zäta.... en kompis som trodde att han hade analsäcksinflammation eftersom han gled kana på rumpan....

Så jag ville inte riskera något.... Som tur va så va det inte nån inflammation.... Hon tömde analsäckarna sa att det va lite mycket i den högra? Men ingen inflammerat eller infekterat..... & för övrigt så tyckte hon att han såg så pigg & glad ut.... ;)

Han va väldigt fin sa hon =) Känns bra att höra från veterinären =)


& att han blivit så jättefin & lydig får man ju tacka hans förra ägare för =) NI HAR VERKLIGEN GJORT ETT BRA JOBB!!!!!!!!!

Bubben!!!


Åkte till Ljusne i lördags.... & i söndags(igår) så hade vi det mysigt Zäta & jag.... låg å sola.... jag i solen, zäta i skuggan =)Senare på dagen så åkte jag & han till Jäsjön.... Skit mysigt.... va ett par där också som vart våra "badkompisar" =)
Va jätte skönt i vattnet.... simma, kasta pinnar *s* åh så underbart!!!!!!!

Men n u é vi hemma i gävle igen & snart ska det bäras möbler.... i värmen :(
Får väl ta nå break mitt i & åka & doppa Zäta ;) Han blir ju så varm stackarn.....

Snart ska ja väcka Uffe ;) Va glad han lär bli *ss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0