"semester"

haha ja nästan iaf ;)
Jobbat över 200 timmar i gävle den här månaden ;)
Så imåndags efter jobbet åkte jag & Zäta ner till Karlsborg.

I tisdags åkte vi till Hjo, träffa Teres, Danne & JAMES!!! ;) Han har äntligen fått ett namn.
O han va så liten & söt! såg ut som en liten gubbe *s* Nutteplutt!

O det va så konstigt att se Teres mé barnvagn ;) Kommer nog ta ett tag att riktigt förstå att
hon blivit mamma.

Sen åkte jag & jobba natten på sjöryd.
Sov till 16 ungefär på onsdagen.... sen va det hunddagis för hela slanten ;)
tror det va 7 hundar här ;)

Zäta
Dixie
Lilja
Grannens korsningstik + en cocker valp
Gästers ledarlabbe hanne
Vaktmästarens korsningshanne ;)

Alla va svarta förutom Zäta =) & Pappa fyllde på barnpoolen åt hundarna... & alla hoppa i samtidigt ;)
Såg så jäkla kul ut ;)
Kort kommer sen ;)

Sen på kvällen åkte jag till Bea på filmkväll..... fast utan film typ *s* prata så mycket så vi missa filmen... ;)
Men det va jätte kul =) va så längesen man umgicks mé Bea ;)
Va ju supertajta  i typ högstadiet ;)
Good Times ;)

Ja nu ska jag snart göra mig iordning för att sticka & jobba i natt i hjo igen ;)
SEN é jag ledig.... tills på tisdag ;) Åker hem till Gävle på måndag.

Imorgon ska ja täffa Emmelie... & På lördag kommer Maria hit.... & så ska vi till Olstorp ;)
PARTY!!!! Rolandz spelar där *skrattar*

Fick nå mess från Emma igår också.... som jag inte riktigt kan släppa.... Hon fråga om jag & Uffe va döpta.... & så sa hon att det va en hemlis varför..... men att jag skulle bli glad? ;) *hmmmm*
Har en tanke på va det kan va ... men vet ju inte =)
Vill veta Emma *ler*

Kommentarer
Postat av: emma

ha ha ha nu är du bra nyfiken va? ;) jaaaaaaaaag saknar dej mer!! kom hem <3

2009-07-30 @ 18:56:57
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Elin

Barnpassning, hunddagis och 200 arbtestimmar i månaden skulle inte jag kalla för semester ;-) På sin höjd en ledig dag med marktjänstgöring

2009-08-03 @ 10:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0