Haha

& jag som trodde att det skulle va lugnt igår *s*
JISSES va det regna..... när jag skulle gå ut från "vakets" port..... & gå hem....
jag hade vatten upp till knäna & fick vada fram..... & jag behöver inte ens överdriva....
Uffe såg på nyheterna.... om vart det regna mest i hela Europa..... & det va lilla Gävle *skrattar*
Helt otroligt!!!

PFV ringde helt desperat när jag satt vak..... & fråga om jag kunde fortsätta kvällen..... tvekade lite & då sa hon att jag skulle få kvalificerad ob....... JA!
Det har jag aldrig fått förut.... bara enkel ob.....
JA TACK!!!!!

Hoppas på flera såna turer =)

Känner mig aningen trött..... men bäst att passa på att jobba som en galning när det finns jobb =)
Sen när skolan börjar har jag räknat ut att jag skulle behöva jobba 10 timmar i veckan.... minst =)
Hoppas att jag kan fjäska för PFV så jag får det =)

Men det é jag nog rätt bra på.... hon på PFV é ju nerifrån mina trakter så det brukar vi prata om ;)
Haha

Längtar till imorgon då jag får sovmorgon!!!!! sist jag hade det va *hmmm* i fredags..... kanske???  vet inte ens om jag hade det då =) haha men imorgon får jag iaf sovmorgon =) & sen ska vi till Emma & gratta =)
Ska åka & köpa present idag....

Nu sitter ja & överför massa musik till telefonen =) Skönt att ha....
Nya ringsignalen é Rap das Armas ;) T.o.m Zäta börjar skaka på rumpan när den låten börjar *s*
haha rätt kul att se =) Så efter stund står han & jag & dansar till den låten haha
Han verka tycka om att ja städa i förrgår.... soffan é hans igen =) & mattan ja la i sovrummet har också blivit hans ;)
Förstår inte att det är möjligt att han bara blir goare för varje dag som går =)
Blir så otroligt glad när man kommer hem från jobbet.... man får verkligen ett riktigt välkomnande =)
Han tuggar på armen & skriker & morrar *ler* jätte gulligt =)
& grannarna har redan blivit förtjusta i han..... pekar & ler när han kommer mé kopplet i munnen =)
Min älskling!!!!!!!! Zäta & Uffe... mina pojkar det!!! =)

Kommentarer
Postat av: Elin

kval ob, goa pengar! Verkligen! You go girl... Tur att Zäta finns och förgyller din vardag

2009-07-10 @ 17:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0