when life is bit unkind

Fy fan va skönt.... har sovit inatt... tror jag låg lite efter mé sömnen för jag lyckades sova
till 15.30 typ =)

Fortfarande trött men inte alls samma trötthet.... så jävla skönt....
Inte gjort mycket idag..... men jag behöver väl kanske det =)

hjärtat har nästan inte dunkat alls idag *Ler*
så jävla skönt =)

Precis bryggt mig en full kanna te =) *mums*

Ska till doktorn imorgon bitti.... får se va han säger då.... om sömnen?
*hmm*
Om det blir nå sömnprojekt eller inte?

6 veckor & 2 dagar sen jag rökte nu =) *stoltast*
Fan vilken skillnad jag märker på rösten.... När jag sjunger....
Låter väldigt mycket bättre nu =) saknar att sjunga....
Funderar på nån gospelkör eller nå? eller bara ta sånglektioner själv.....
I gymnasiet tog jag lektioner av en kompis mamma ;) hahaha
Fick krypa omkring på hennes golv & sjunga medans hon klämde på min mage *asg*

Det va en syn det!

Sitter i vardagsrummet... & sjunger sönder lungorna medans Uffe står i köket & lagar mat ;)
haha 

Kommentarer
Postat av: emma

så duktig så gumman ;)

2009-02-17 @ 22:21:00
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0