Tack

Tack emma som fixat denna bloggen åt mig *Ler*
du é bara för go!

Hade ju en annan blogg... men suck va den såg tråkig ut jämfört mé den här *s*

4 veckor & 3 dagar sen jag rökte senast =) (ger mig själv en klapp på axeln)
Går riktigt bra det här =)
Slutat många gånger..... men har aldrig gått lika bra som denna gången... é väl antagligen för
att jag verkligen vill sluta den här gången..... & vad motiverar mig? jo.... Jag vill ha barn =)
Satsar stenhårt på att om ca ett år ska det finnas liv innuti mig!

Då é Uffe klar mé skolan & slipper stressa ihjäl sig för det.... Tadaaaa!

Tränar på också.... vart lite segt mé det över jul.... & efter det mé diverse sjukdommar & mycket jobb....
Men det é bara att ta nya tag =) jaja moving on.......

På lördag har jag & älsklingen vart tillsammans i 5 år & förlovade i 3 år *Ler*
Tiden går bra fort för det känns inte som så länge =)

Vet inte om vi kanske ska ut & käka, bowla & bio kanske *Ler* Vore kul att för en gångs skull fira lite extra =)
Haha.... nu har jag bokat bord på Mezopotamya =) Skit bra mat där!
Dom har en stenkolsgrill mitt i restaurangen & lagar all mat där *mums mums*

Sen den 10:e fyller Uffe 27..... då blir det baka tårta & fixa & dona *Ler* & sen..... alla hjärtans dag *s*
Haha mycket som fan nu!!!!!!!

Inatt ska jag sitta vak hos en farbror..... blir bra det....men sen ska jag väl försöka att inte jobba så mycket denna veckan iaf..... ska storstäda på fredag så Puffe blir glad =)

Jaja bla bla bla..... vill gå å käka nu ja =)

Kommentarer
Postat av: emma

inte puffe, utan PUFFUFFE! :D

2009-02-05 @ 09:06:48
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Maria fraulain

Oj vad jag inte hänger med i svängarna, men så ypperligt att du har skaffat dig en sånhärra blogg dåra :) Spännande med barnplaner, en hel drös med gravida "runtomkring mig" just nu. Måste vara supermotiverare till ickerökning och träning, både på gymmet och i sängkammarn ;)



Pusspuss min sköna

2009-02-10 @ 03:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0