sömnproblem...

herregud.... förstår inte varför jag inte kan sova....
Jobbade natten till igår..... sluta 7.00 kanske somna runt 8...
Vaknade redan kl 12..... & sedan va ute på valbo mé Maria från typ 15 till 19....
Kom hem... kände mig jätte trött..... & för att ta igen den förlorade sömnen gick jag & la mig typ 20.30.....
somna kanske 21.... vakna igen 23.... & har inte kunnat somna om sen dess....

stackars uffe har försökt massera mig & lugna ner mig.... men det går bara inte.... vid typ 3 va jag så frustrerad att
jag bara grina.... plus att jag känner mig febrig..... nä så nu har jag gett upp..... ligger i soffan, har precis tittat
på en film..... ska väl slänga på en till....

Ska ringa & sjukanmäla mig om mindre än 2 timmar.... finns inte en chans att jag kan jobba....
skulle bara jobbat 7-11 men det går inte jag mår så jävla piss......

så hur det ska gå å fira 5-årsdagen vet jag inte.... :( skulle va så jävla typiskt & dra på mig en jävla lång & envis förkylning..... SKIT också! hatar att va dålig......

så jag ligger väl här, trött, febrig & förbannad.... & lite rädd för att dom blir arga för att jag sjukanmäler mig....
Men alltså va fan, shit happens, kan ju inte va frisk & på allerten jämt eller.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0