Läkarbesök...

Hjärtat dunkar mer än vanligt....
Börjar grina för att jag é så utmattad....

Ringde hälsocentralen & fråga om tips...
& jag fick en tid på onsdag.... & förmodligen delta
i ett sömnprojekt?

Va nu det innebär återstår att se =)
Men sjuksköterskan jag prata mé va nog den gulligaste jag pratat mé på länge!!!!!

Skulle jobbat imorgon kväll, men ringde nu & boka bort det...
vette fan om jag vågar köra bil när jag känner mig så här?

får hoppas uffe é ledig på onsdag så han kan köra mig... om jag nu inte lyckas somna
& bli utsövd?

Hjärtat bankar så hårt...
Magen gör ont.... inte vanligt ont... utan mer ångest ont.... men det enda jag har ångest över é väl att jag
inte kan sova??? & då tänker jag på den ångesten... & får ännu mer ont i magen.... stressar ju upp mig
själv så in i...

jaja får väl återkomma om detta "sömnprojekt"

Kommentarer
Postat av: Simona

Heej!! Vad roligt att du har en blogg....ska jag kika förbi lite då och då och kolla läget. Hur går det med dig? Såg att du inte mår så jätte bra? Nu ska jag laga lite käk innan jag blir strypt. Du är mer än välkommen att hälsa på mig smiles.blogg.se puss och kram

2009-02-17 @ 18:43:50
URL: http://smiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0