Hemlängtan!

Mmmm jag längtar hem till Uffe....... & Emma ;)
Vill gosa mé Uffe & skratta mé Emma & gosa mé hennes mage självklart... innan den försvinner....*ler*
Ungen lär väl ploppa ut vilken dag som helst ;)

Alltså... det é kul å va här nere.... hälsa på familjen.....
& Teres självklart!!!! Men alltså... é så trist här.... alla går å lägger sig skit tidigt....
bara städar & fixar hela tiden....

Har vart mé Teres några dagar nu & DET har vart kul....
& När Hanna & tvillingarna va här förut va det kul...

När dom åkt hem åkte jag & Teres återigen in till skövde & shoppa lite ;)
Försökte ge mig på att köpa en ny telefon... men det äntligen ordnat sig mé pengar så va den slutsåld....
*suck*

Men nu känner jag att jag fått nog av det här besöket.... nu vill jag hem!
Ska åka på lördag.... vill egentligen åka nu... men det går ju inte....
Filmkväll mé Emmelie imorgon.... & sen åker jag väl på lördag nån gång...
Uffe har lovat & laga middag åt mig tills jag kommer hem *s* snutten då!

Jaja ska väl gå & slänga i mig lite alvedon & gå & lägga mig.... ;)

Natti

Kommentarer
Postat av: emma

awwwwww va söt du är baby!! :)

2009-02-27 @ 04:57:59
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0