Sammanfattning...

Åkte mé Stig upp till Sthlm, blev avsläppta i Sollentuna... tog pendeln till t-cantralen där vi skilldes åt, Anna åkte till sin pöjk i Uppsala... & jag åkte till Savan i Västra skogen. Prata en stund innan hon stack iväg.
Hade lägenheten för mig själv den natten... rätt skönt faktiskt =)

Tidigt dagen efter Kom Anna tillbaka till sthlm & vi sov en sväng... sen åkte vi till stan & shoppa loss.... sen hem, käka, gjorde oss iordning & drog ut på stan =)
Först Lilla hotellbaren & sen Kellys =)
Bobby från Mammas pojkar va vakt på det stället vi va på *skrattar*
Vi vart jätte chockade & undrade varför vi kände igen honom så väl.... SEN slog det oss haha.
Gratis taxi hem.... *I still got it*

Lördagen åkte vi till Kista & träffa på Savan & hennes grabb =) Käkade lite & gick sen i MASSA affärer =)
Sen hem igen... gjorde oss iordning & stack iväg ut...
Först Gröne Jägaren & sen Kellys igen ;)

Oj oj oj jisses sicka människor det finns... en kille... som jag först tyckte va riktigt söt.... Va så jäkla PÅ.... kunde inte sluta ta på min rumpa hur mycket både jag & Anna sa till.... varje gång han gick förbi & hej å hå....

& en annan kille lyckades vi lura att jag & Anna va ett par sen 2,5 år tillbaka =)
& han gick på det....  Han frågade senare Anna om lov att få prata mé mig *skrattar*
Hon sa till honom att hon inte kunde bestämma över sin flickvän & att han skulle ta det mé mig istället... & det gjorde han hahaha.
& en tredje som va jätte trevlig *ler*
Lördagen va klart roligast =)

Söndagen så åkte vi till Mormor en sväng, hade mé oss tårta & fika & sjöng lite =)
Va lite jobbigt att va där & se hur dålig hon é... usch... minns nästan inget... ser nästan inget :(
Nä det va inge kul alls!

Sen mötte vi upp Lukas (annas grabb) & fick skjuts mé han hem ;) Skönt!
Somnade skit sent när jag kom hem... Gick upp tidigt i morse för å hjälpa mamma & pappa & köra bord & stolar... *suck* skiiiiiiit trött nu... borde sova =)
Dom har lovat att inte väcka mig imorgon... får se hur det blir mé det ;)
men tror ja fått mé en hel del nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0