Bada

Va jätte trevligt igår...
Jag, Emma, Julia, Nattis & Emma satt å mös i soffan... Emma gick hem rätt tidigt iofs.
& när även Nattis gick så gick jag ut mé Zäta en sväng.
Träffa på Håkan & gick en promenad.
Fick skoskav av dom nya skorna så dom kan jag inte förrän jag har skoskavsplåster...

Vi har vart på fjärran å badat dag =) för första gången mé Julia.
Jätte mysigt =) Vi va ju på barnens hus igår & köpte en "sittdyna" åt henne =)
& det va nån slags pappa-träff eller nåt därt.... massor mé pappor *s*
Jag & Emma bara satt & njöt i bubbelpoolen =)

Nu é vi hemma igen... precis käkat lite tacorester... Zäta ligger å sover till vänster om mig...
& till höger ligger Emma & Julia å sover... rätt så trött jag mé faktiskt =)
Blir väl kanske nån mer promenad mé håkan sen idag kanske ;)


Kommentarer
Postat av: emma

supertrevligt idag gumman! :D

2009-12-12 @ 22:59:32
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0