Stick a fork in me... I'm done!

JAAAAA ;)
Nu é äntligen mitt sommarschema slut!!!! SÅ otroligt jätte skönt så ni kan inte förstå hur jag känner!
Men va en väldigt bra "sista" dag... va i Haga/Damens gruppen... som jag é mest van i.... inte fått va där på hela sommaren typ.... Jätte kul att komma tillbaka till dom... Dom é så goa i den gruppen!

Åh Zäta mår äntligen bra igen! TACK!!!!!! Men é fortfarande inne på risdiet... typ 1 dygn till... sen övergår vi till kokt fisk... & sen hans vanliga foder =) Men känns bra att det inte satt i nå länge.... Stackarn....

Imorgon é jag ledig =) GUUUD va skönt..... jag & Emma ska åka & hälsa på en av våra "kunder" i Hagaström...
Visa upp Zäta & Julia ;) Lovade henne för ganska längesen att vi skulle göra det =)

åh På måndag fyller jag 25 =)
Uffe har nå lur på gång.... håller på å pratar mé min mamma & mé sin mamma..... jag får inte va hemma... & när det ringer går han ut ;) & Mamma vägrar också att säga..... Hmmmm va har dom hitta på =)
Så jäkla nyfiken! Längtar till Måndag!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: emma

jag vet perfekta presenten jag med :D du kommer bli så glad! pussisss!

2009-08-16 @ 17:55:46
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Anonym

den som väntar på nåt gott väntar alldeles för länge :-D

2009-08-17 @ 18:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0