Rolandz

Jo men visst The one and only spelar på Olstorp ;)
haha
Jag & Maria ska dit ;)
Lär väl säkert va hon & jag.... & ett gäng 50++ ;)
Men kul som fan ska vi ha ;)

Har nyss städat bilen..... Johan kidnappade ju hundarna igår....
i min bil.... & åkte till en bondgård....där dom fick härja fritt....
Så både Zäta & bilen luktade koskit när dom kom hem.... usch!

Zäta fick ett bad igår innan vi gick & la oss ;) & bilen é nu nästan helt luktfri....
ska åka & tvätta hela bilen... utvändigt alltså ;) eftersom insidan é gjord....
så får jag väl köpte nån wonderbaum också *s*

Nä om jag skulle lägga mig i steken en sväng.... innan jag åker till skövde å hämtar maria ;)






Saknar dig mé Emma!!!! Kommer hem snart! ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

wonderbaum ;-D det ska vara bra skit har jag hört, får dock starka associationer till Ronny och Ragge!

Troligtvis är jag nog inte ensam om det???

2009-08-03 @ 10:18:31
Postat av: emma

VI SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-03 @ 10:33:13
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0