Onsdag=)

Åkte å mötte Elin vid tåget.... sen åkte vi hem, käka lite smörgåstårta....
gjorde oss lite iordning..... öppna en vinflaska & körde lite singstar =)
Sen cykla vi ner till stan... gick in till Cheers & drack 2 öl ;)
Sen gick vi vidare till ett ställe vars namn är okänt.... =)
Va unge kul där... tog nån drink & nån shot.
& sen gick vi vidare till Helt enkelt =)
Dit skulle vi ha gått på en gång!!!

SÅ jäkla mycket människor..... & jag tror seriöst att hela stället bjöd oss
på drinkar & öl..... Alla ville supa oss under bordet =)
Alla som va där måste vart 40+...... & jag & Elin =)
Hade riktigt kul.... första stället i gävle som jag trivdes på =)

Sen..... cykla vi hem......& sov.

Söndagen va en riktig slappdag.... filmmys =)
På måndagen va det skolan igen.... & på kvällen spela vi monopol hos Emma =)

Tisdag.... skola, tacos, film ;) 
Imorse åkte Elin hem.... & jag & Uffe åkte hem & käka...... sen åkte vi till Jennys Hund & Katt & köpte lite mat till Zäta & Rasmus. 
Lite godis & sånt också självklart ;) Grisöron & sånt. 
Zäta vart SÅ glad =)

NU har vi nyss kommit till Ljusne.... Uffe ska mecka mé bilen =) 

Jag é skittrött så ja lär slumra en stund.... så ska jag försöka plugga lite sen =) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0