Music in the air =)

Va över till Emma & Robin igår.... käka lite mat... &.... PLUGGA =)
haha..... sen när Emma börja se dubbelt så gick vi hem... & fortsatte där....
satt till 3 inatt =)
Tur att jag har Uffe som hjälper mig!!! *tacksam*

Idag... haft en lektion.... sen hem.... & SOV, känner mig så väldigt efter mé sömnen...
Men men fick iaf sova några timmar!
Nu har vi beställt lite grejer till den nya datorn.... så att vi kan ha en.... "kontorsdator" & en
till TV:n ;)
Ska köpa skärm av Emma..... så snart kan jag plugga ordentligt hemma =)
Snart ska vi åka & köpa lite kinakäk.... & sen ska vi till Emma & Robin... kika lite på film & spela monopol *ler*
Alltid trevligt =) Känns som vi bor där hahahaha ;)

I helgen blir det matte ;) förhoppningsvis lite annat plugg också.... men ska till Ljusne imorgon....
& så ska vi till Rosie & käka lite kräftor... det é ju lysnatta imorgon =)
Blir nog trevligt ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som att du håller på att fövandlas till ett mattegeni!! Om du har tur kanske du blir extra upplyst under lysnatta :-)

2009-08-30 @ 20:53:24
Postat av: Elin

Låter som att du håller på att fövandlas till ett mattegeni!! Om du har tur kanske du blir extra upplyst under lysnatta :-)

2009-08-30 @ 20:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0