Lysnatta

Åh va mysigt det va ;)
Blev bjudna på kräftor..... Jätte gott...... dock va jag ju oskuld på att äta riktiga kräftor, så när svärmor lärt mig hur jag skalar fram stjärten, så höll jag mig till det!!!! ;)

Det é ju skitfint därute.. speciellt den här kvällen på året... folk tänder ljus längs hela kusten..... & det va så stjänklart!!!! oj oj oj *s*
Åkte lite båt & hade det bra =) Zäta tyckte att han kommit till paradiset... han bada nästan hela tiden vi va där... förutom när alla ljus va uppställde.... då höll vi hårt i han... ;)

Jag & Uffe sov i Ljusne.... men åkte tillbaka till Sunnäs dagen efter.... & åkte lite mera båt.... & Zäta fick bada liiiiiiite till ;) hahaha

Sen åkte vi till Ljusne igen.... & grilla lite ;) Mums mums.
Räknade lite matte också.... mé Uffes hjälp =)
& när vi käkat va det dags att fara mot Gävle.... åkte till Emma & köpte skärmen, Tack ;)
& sen hem... kika på film, men somna =) Trött som man é.....

Nu sitter ja i soffan mé Zätas ben i knät.... han sover som bara den.... drömmer, jagar ;)
Gokillen va jag älskar honom.....
& min andra håriga best ligger i sovrummet & snarkar.... Älskar honom också *s*
Nu ska ja försöka göra mig lite vacker & sticka till skolan ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

så nu är du alltså utbildad kräftskalare ;-) en extra merit på ditt CV?? Låter som att ni hade det mysigt!

2009-09-02 @ 17:59:06
Postat av: Elin

så nu är du alltså utbildad kräftskalare ;-) en extra merit på ditt CV?? Låter som att ni hade det mysigt!

2009-09-02 @ 17:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0