Lördag!

Jösses.... jobbade ju igår kväll....
Gick bra... tills jag kom till DRAKEN!!!

FY FAN!!!! Första gången som jag inte kunde hålla mig & börja tjaffsa emot kärringen....
Det va ju totalt meningslöst... Går ju inte vinna över haggan....
Vart t.o.m så förbannad att jag börja grina.... Inte bra! men men...
Hade henne på mitt schema idag mé... men NEJ jag tokvägrar gå till henne igen!
ALDRIG MER!!!!!!!!!!

Som tur é så har man snälla arbetskamrater så jag lyckades byta bort henne.... =)
TACK!

Räknar ner timmarna nu..... så jag kan få gå hem.... sova nån timma, städa.... & invänta Elin som kommer mé tåget 20.30 ivkäll =)
LÄNGTAR!!!!

Uffe é inte hemma heller :( Han drog till Ljusne igår.... DUMDUM!
Så jag fick sova ensam inatt... första gången i den lägenheten.... utan karl.. & hund WIERD!

Nä nu längtar jag hem till min vinflaska som står på kylning *s* men slutar inte jobbet förns 15.....
& haha hade väl inte tänkt öppna den innan Elin kommer heller ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

och vilken lördag det vatt ockå! FULLT ös... lycka till med samhällskunskapen nu så ses vi snart igen :-D

2009-08-24 @ 14:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0