Herreguuuuuuud!

Det va då själva F*N va alla é bra på att hålla saker hemliga =)

Nu é det inte bara Uffe, hans päron & min familj som smusslar....
Nu é det Emma också..... *gah*

I can't take it anymore...... om ca 1 timma é det min födelsedag ;)
Kommer INTE kunna sova ikväll... så nyfiken som jag é =)


Idag har Jag, Emma, Julia & Zäta vart ute i Hagaström & hälsat på vår
favorit tant & farbror.... ;) Dom vart så glada som fick träffa Julia & Zäta... Oss också hoppas ja ;)
Sen åkte vi hem var till sig.... Men Uffe & Tommy sitter ju bara & studar heeeeeeela tiden....
Så jag tog cykeln & drog i väg med Zäta till Emma =)
Så gick vi till affären & handla lite tacos.... & sen hem & börja spela monopol... för första gången i mitt liv ;)
Hann mé det innan jag blev 25 iaf...... & jag vann *s* Jiiihooo! =)
Satt & käka ute på deras fina altan ;) Skitmysigt!

Nu har jag kommit hem igen........ & Uffe & Tommy sitter fortfarande mé huvudet nere i matteboken... *suck*
Dom har tenta imorgon..... sen går det väl förmodligen att få kontakt mé Uffe igen ;)


WTF é det för hemligheter nu då........ I'm going CRAZY



8.30 ska jag va på upprop i skolan imorgon ;)
sen hem igen tills första lektionen börjar 12.45 ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Lite hemlisar får man väl stå ut med när man blir 25?? Inte sant?

2009-08-17 @ 18:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0