Beloved

Min stackars stackars stackars lille plutt......
Stod framme tacofärs på vardagsrumsbordet......
& helt plötsligt va allt borta..... *what*

Zäta tar sig större & större friheter.... Men uj uj uj va han fått lida för det!!!!
Kräktes, & bajsa löst... mé BLOD!!!!!
Ringde veterinären igår..... & dom sa att det inte va nån fara....
Matförbud från igår eftermiddag till nu i e.m.

Sen ska han bara få kokt ris i 1 dygn.... & sen kan vi kombinera det mé kokt fisk....
& om det fortfarande inte é bra tyckte hon att vi skulle till veterinären & köpa
specialfoder!

Min stackars lilla gris!!!
Han va ju hos frissan i måndags.... INTE nöjd..... Hon som klippte måste vart blind.....
Jätte ojämt & fult....
Ska till en ny på tisdag som ska klippa iordning honom.
JENNYS HUND & KATT gott folk! åk dit! *ler*


Va hos Emma i förrgår.... & igår.
Va jätte mysigt! typ spela yatzy, prata, titta på film.....
Igår kom även Maria dit! Haha vi somna allihopa i soffan... Jag, Maria, Emma & Julia *ler*
Vakna av att Marias telefon ringde typ halv 1 ;)
KANSKE dags att gå hem då ;) lagom sent sådär =)

ÅÅhh Emma sa igår att jag ska bli Gudmor åt Julia. *ler*
You won't regret it! :)

Nä... ska väl göra mig iordning... ska snart till jobbet :(
Men bara idag & imorgon kvar på schemat! SKÖNT!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

GUDMOR!! Inte dåligt, den du :-)

2009-08-17 @ 18:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0