Torsdag

Vart ute på långpromenad mé mina bebisar i den härliga vårsolen =)
Känns verkligen underbart att man nästan ser snön smälta =)
Fast det verkar som att både Zäta & Lilja tycker det é tråkigt att snön försvinner...
Då kan dom inte slänga sig & bada i snön längre... tråkigt =) för dom =)

Jag har vart på Jennys Hund & Katt idag igen... & tagit hem mer av Zätas favoritkäk ;)
Det ser verkligen inte gott ut.... =) & när man ser va maten innehåller blir man ännu mindre sugen... *uuuh*
Men men vill Zäta ha det så ska Zäta få det ;)

Har också ringt & bokat tid för både Lilja & Zäta för lite hundvård, trim, klipp & bad & hej & hå =)
Lilja behöver det ju verkligen, hennes päls håller ju på å trassla sig som bara den....
& Zäta.... han kanske inte behöver... men han kan väl behöva lite lyx han också =)
Ska dit på onsdag... passar ju perfekt så dom é fina & rena inför resan ner till Karlsborg över påsk =)

Ja ska till nageldesign imorgon igen... fått nå luftbubbla under gelén som dom lär fixa till...
så jag också blir grann =)
Sen blir jag & mina hundar vackrast i stan *s*

Zäta é så söt nä han ligger i soffan, mé huvet på kudden =) Lilja ligger mittemot.... mé huvet UNDER kudden ;)
Förstår inte hur jag klarat mig så länge utan djur? Nu känner ja mig hel igen *skrattar*

Kommer kännas väldigt konstigt att lämna tillbaka Lilja.... guuuud va lugnt det kommer bli här....
Blandade känslor när det gäller det där....  Jaja jag kommer ju få träffa henne igen när jag lämnat tillbaka henne =) Det känns tryggt =)

Zäta kommer nog tycka att det é rätt skönt att få va själv ett tag =) Få ha mig & Uffe för sig själv =)
Även om han säkert tycker att det é kul att ha en lekkamrat.... =)

*hmm* ja lär åka till affärn & köpa lite lök..... så ja kan laga lite mat...
 Men vill inte lämna mina myskamrater här i soffan =) 
Uffe é på innebandyn, kommer väl hem om ett tag..... ska upp tidigt imorgon, trötttttttttttt

ZZZZZZzzzzz.................. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0