Tisdag

Vakna tidigt igår.... Uffes tenta börja 9 så han gick rätt tidigt också =)
åt, duscha, va ute mé hundarna =)
Sen vid halv 1 så åkte vi iväg mot valbo jag & hundarna =)

'


Lämnade dom på hundspa't hos "Jennys hund & katt", dom sa att jag skulle hämta dom vid 16.00
så jag passa på å shoppa lite... mycket =)
& så tvätta jag bilen på OKQ8..... bilen blev söndertvättad, extraljuset blev ju bara pulver av... & bakvindrutetorkaren vek sig på mitten.... Så jag fick gå in på macken & fylla i försäkringspapper.... *suck*

Ja sen shoppa ja lite till.....

Sen va det dags att hämta Zäta & Lilja..... oh herregud va glada dom blev =)
Men oj oj oj va fina dom blev & lukta SÅ gott =)



Sen när vi kom hem så åkte vi direkt o kolla efter nya extraljus.... men hitta inget....
Sen åkte vi & hämta Uffes nya sommardäck..... & sen till Willys & handla lite käk....
efter det åkte vi hem, packa in oss & hundarna till bilen.... & drog iväg till Ljusne.

Sov jätte länge idag.... skönt! Käkat frukost & vart ute mé hundarna. sen har det inte hänt nåt, Kerstin kom nyss hem från jobbet... Björne kör på musikuppfostran *s*
Uffe sitter & pillar mé den andra datorn & é orolig för skolan....
Han har fått examensarbete i arboga nu..... :(
10 veckor..... Tur att jag har Zäta som sällskap =)

Imorgon ska jag till käkkirurgen igen.... :( usch & fy & blä!!!!!!!!!!!!!!
Uffe ska mé, han måste mé, jag ska få nå lugnande, så jag får inte ens GÅ hem själv =)
Sen på torsdag ska Uffe först besiktiga bilen & sen drar vi ner till karlsborg.
Det bli roligt =) Så får mamma & pappa träffa Zäta=)

Nu lär ut mé hundarna en kortis =)

Kommentarer
Postat av: emma

ja vi måste verkligen ses gumman! var så länge sen nu.. glad påsk!: )

2009-04-10 @ 10:06:48
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0