Onsdag

Jaha... skulle dragit tanden i måndags....
Kom dit.... as always é jag ju jätte rädd & nervös & spänd....
dom bedöva.... det gick inte, dom bedöva... det gick inte....
6 sprutor.... & jag lovar... allt va bedövat, förutom tanden i fråga!
Det gick verkligen inte, dom sa att det måste va jätte inflammerat...
så... ja åkte alltså hem mé tanden fortfarande i munnen.....
Hon skrev ut nå piller.....
Uffe tröttna på att dom aldrig lyckas mé nånting & att jag har så ont i hela tiden, så han ringde runt igår....
& så nu ska jag alltså till käkkirurgen igen... se om dom kan dra den....

Jag vill ha lugnande, få lustgas, bli sövd, få en stekpanna i huvet =) Vill verkligen inte va mé, det gjorde
så ont när dom höll på i måndags.... & så fruktansvärt obehagligt... *usch*


Igår så åkte vi upp till Ljusne... Vi grilla kött & Zäta & Lilja fick springa runt & trädgården.... *s*
& när vi åt skulle Zäta verkligen sitta PÅ mig =) SÅ gott lukta det =)
Lilja va mest intresserad av att bita sönder Rasmus leksaker =)
Björne följde mé oss tillbaka till Gävle sen på kvällen... & sov över.

Så tidigt imorse åkte Uffe & Björne i väg till sthlm till Uffes farmor för & fixa mé hennes badrum...
Jag har vart ute & promenerat i det fina vädret =) känns så vårigt ute =) allting smälter bäcken rinner, solen skiner & fåglarna kvittrar *skrattar* Bara solen kommer fram blir man genast på bättre humör =)

Ja ska snart börja göra mig iordning ska på jobbintervju sen ja.... *håll tummarna*

& sen när Uffe & Björne kommer hem så ska vi åka upp till ljusne igen =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Håller tummarna för att jobbintervjun leder till jobb, om det är det du vill ;-) Ska också hålla tummarna för att nästa tandläkarbesök går som smort!

2009-04-02 @ 14:41:19
Postat av: Elin

håller tummarna för att intvjun leder till jobb, om det är det du vill ;-) håller också tummarna för att nästa tandläkarbesök ska gå som smort!

2009-04-02 @ 14:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0