Måndag

Inte skrivs det ofta här inte ;) oj oj oj =)


Men det har ju inte hänt så jättemycket att berätta heller ;)

Jag har vart sjuk....

Legat halvdöd på soffan & halvt inväntat döden.... men jag friskna till *s*


Uffe har börjat sitt examens arbete i arboga....

Vart nere hos min mamma & hämtat möbler.... Uffe & 3 klasskompisar delar en 2:a på 45kvm....

Kan inte lukta gott i den lägenheten *skrattar*


Men tack vare att jag har Zäta så känns det inte lika ensamt när Uffe é borta =)

Zäta ligger i sängen & sover mé mig om nätterna... iaf tills jag somnat =)

Bubben känner nog att han behövs för att jag ska kunna somna.... ;)

Han é verkligen den mest underbara som finns! älskar honom mer & mer för varje dag!!!!!!!!


Älskar honom nästan mer än va jag älskar Uffe *s*

Nä, älskar båda lika mycket ;)


Han förgyller verkligen mitt liv =)


Har gjort om min bil till en kombi *s* fällt sätena & lagt in filt så Zäta gubben ska få mycket mé utrymme när vi

åker bil ;) Aldrig nån som åker i baksätet iaf ;) & jag beyhöver inte ens säga till att han ska hoppa in i bilen..... han springer i förväg fram till bilen... st5äller sig vid bakluckan & väntar på att jag ska öppna.... & så fort ja öppnar hoppar han in *s*




Jag storstäda i fredags... innan Uffe skulle komma hem =) seeent kom han... & så stack vi direkt till ljusne...

Vart å badat mé Zäta, Uffe har fixat mé min bil, bytt däck på sin bil & hållt på =)

Igår så åkte Uffe tillbaka till arboga...

Idag så har ja umgåtts mé Emma & Julia.... följt mé på läkarbesök... tandläkarbesök....

fått käk ;)

Så mysigt att hålla en liten bebis =) *vill ha*


Ååhhh jag har myggbett överallt!!!! Dom satans små djävlarna älskar mig.... *ler*

KLIAR!!!!!



Imorgon ska ja förlänga håret *s* äntligen =) ska bli så kuuul!


Zäta ligger här brevid & drömmer *s* ska nog ut på en sista promenad innan vi ska slockna....


Natti natti



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej du, ja du, livet består av en massa val! (Bland annat pojkvännen vs hunden...hihi, tur att du kan få båda!!)Skönt att höra att du är piggare i alla fall. Förresten, nät får du veta om du kommer få behålla Zäta? Ta hand om dig! Så hörs vi snart igen!

2009-04-28 @ 15:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0