Lycklig!!!!

Den bästa dagen på länge!! Känns som jag svävat på moln hela dagen ;)
É så fruktansvärt glad!!!!!!!!!!
Solen gör mycket men men men ;) Mer än solen som bidragit till min underbara dag!!!

Dagen började mé en promenad mé min partner, kompis, älskling ZÄTA!!!!
Sen fick han käk.... & fjäska mé lite godis eftersom jag skulle lämna han i 2 timmar ;) LÄNGE *s*
Åkte iväg till Hille... Fixade håret... resulterade i långt fint blont hår ;) NÖJD!

När jag kom hem igen fick jag världens välkomnande... någon som saknat mig aningen *ler*
Sen gick vi ut på promenad igen.....
Åkte till Jennys Hund & Katt & köpte två kartonger mé Zätas mat ;)
Vilket fyllde lite mer än halva våran frys *s*

Sen åkte vi & mötte upp Emma som guide:ade oss ut till VÅRVIK.... där Zäta fick bada *ler*
Det é så kul å se hur lycklig han blir av vatten =) Bada, rulla i sanden.... bada lite till & utforska området ;)
Emma tyckte igår att Zäta såg gammal ut....... Det tyckte hon inte idag *s* va som en liten valp....
alldeles superpigg & jätteglad!
Emma va fotograf för dagen ;) Så får tacka henne för alla fina kort!!!!










Efter det så åkte vi & hämta ut mina extraljus.

Hem å betala lite räkningar....
Träffa på två grannar som vart förtjust i Zäta =)
Ben & Grace..... jätte trevliga! Kom ner mé ett gäng jordgubbar åt mig *s*
SÅ gulliga!!!

SEN......................
fick jag ett mail som gjorde mig överlycklig!!!!!!!!!
Zätas ägare Charlotte som sa att hon skulle fixa ett ägarbyte.....
Så jag slipper gå & va orolig till 6:e juni som jag hade trott...... UNDERBART!
Ringde direkt till Uffe & jubla..... han hörde knappt va jag sa i telefon för att jag va så glad =)
Ringde Mamma, Elin, Emma *ler* Kändes som jag bara fnittra & skutta här hemma för mig själv =)

Imorgon ska jag till Hille igen & fylla på mé mer hår =) så det blir lite tjockare =)
& på kvällen ska jag till Nageldesign igen.... en nagel som lossnat......  


ska väl försöka lägga mig snart =) jag é trött........ nyss vart ute på promenad mé älsklingen =)

Kommentarer
Postat av: emma

blev ju riktigt fina kort gumman! ni är så fina så du och zäta :) och helt underbara!

2009-04-29 @ 09:04:54
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0