08

Yes nu é jag i 08-området =)

Kom i fredags... direkt till kusinens student =)
Jättekul att träffa släkten, & Daniel va jättefin.
Det va kul o få träffa hans flickvän också... jättesprallig & glad tjej..
Bra jobbat där Daniel ;)
& även min syssling Mimmi, alltid lika kul å ses!!!

Det jobbigaste va ju att man så förbannat hungrig :P
Men jag fick faktiskt äta lite sallad & det uppskattades =)



Sen när det börja ta slut så åkte vi till Marie i Skarpnäck.
Jättetrevligt!

Igår så va ag hundvakt åt goa Milla så Marie kunde följa mé Mamma till stan.


Sen kom Elin hit.... vi tog en promenad, gick hem, drack kaffe & te.... tjöta.... jätteskönt!
Sen efter några timmar tog vi ytterligare en promenad & sen åkte Elin hem.
Men det va jättekul att träffa henne!!!!

På kvällen kom Josefin mé familj hit. Dom käka middag & jag titta på...
Fy vilket plågeri det va, dom åt LAX... min favorit *mmmm*
Men men jag lyckades hålla mig!
Vi prata om allt möjligt, lekte mé barnen Nike & Embla....
Fick låna Nike å gosa lite mé henne, hon sa att det va okej eftersom min dotter inte va här ♥
Så henne krama jag mycket :P

Så idag... ska vi hem till Josefin på 2-årskalas för Embla.
Hoppas dagen går fort.... för imorgon é det invägning & inskrivning... fatta att jag é nervös!!!!!!!

& btw...... saknar Nellie så jag blir tokig.... é ju van att ha henne dygnet runt!
& jag saknar Jimmy ♥ É ju inte van att sova ensam..... saknar hans armar runt mig :(
& jag saknar mina bonusbarn :( & min syster.....
Har svårt att slappna av här utan dom.

Men men förhoppningsvis så går tiden fort så jag får komma hem till dom!
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0