Onsdag

Förra veckan.... ja.... Nellie hade nån slags kräksjuka som vara i 12 timmar... stackarn blev alldeles livrädd & fatta inte varfrö hon kröktes så mycket :(
Linda va jätteförkyld....
Jimmy blev dålig i magen...
Ja så.... mycket hjälp inför julen fick man ju inte när alla va dåliga ;)
Jobbade natten till söndagen.... sen gick jag INTE o la mig när jag kom hem, utan städa & dona för fullt...
Johnnie kom hem på förmiddagen =)
Senare kom mina föräldrar... som hjälpte till en hel del.
& på själva julafton.... ja hade inte mamma & pappa hjälpt till hade det inte blivit nån julafton.
Dom gjorde nästan allt, medans jag sprang o städa :/ TUR att jag har dom ♥
Johan & Dennis va först på plats & strax efter Kalle Anka kom Solveig & Dan.
Sen va det dax att käka... och en stund efter det kom tomten =)
Johnnie hjälpte tomten att dela ut julklapparna och efter en stund hjälpte även Nellie till =)
Men hon vågade inte sitta i tomtens knä ;)
 
Kort o gott, det va en väldigt mysig julafton, bortsett från min stackars syster som nästan hosta ihjäl sig hela julafton :( Stackarn....
 
På juldagen (igår) kom Ella hem till oss =)
Så igår så spela vi lite spel, titta på film & hade en mysdag.
 
Idag... gick upp, käka frukost tillsammans hela familjen.... medans barnen lekte så kika vi på film.
Sen så tog Jimmy barnen me sig & skjutsa Johnnie till sin mormor. Då passade jag på att gå å lägga mig.
Fick iaf sovit några timmar innan det va dags att gå upp, käka, titta på bonde söker fru ;) Sen va det dags att åka till jobbet =) Nu är jag här.... jobbar med Roger inatt så det blir nog en bra natt =)
Fast, jag trivs iofs med de flesta av mina kollegor.... & jag trivs på jobbet =)
SÅ glad att jag fick det här jobbet!!!! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0