God Morgon :)

Hua va mörkt det é ute nu :( & minusgrader dessutom... frost & jäkelskap :/
Tycker att den här sommaren har varit den kortaste någonsin.
Tiden bara... *swoff* Nellie é 4,5 månad redan liksom... HALLÅ!!!!!
Varför gick det inte så här fort när hon låg i magen???
Tycker det é lite orättvist hur tiden fungerar.... *hmpf*

Som sagt så é Nellie redan 4,5 månad?! Hon skrattar & babblar =)
Det é helt ljuvligt att höra henne testa rösten mé sina gälla skrik... som musik
för öronen hahaha =) Nä men trots att det skär sig & gör måttligt ont i öronen
så é det faktiskt ändå världens finaste ljud!!!!!! :)
Jag känner mig så lyckligt lottad som fått en så underbar dotter!
Tittar på henne varje dag & känner mig välsignad! ♥♥♥
Jag älskar henne så otroligt mycket så det gör ont i hela kroppen!

Det bästa som finns é ju när man har vart borta (i ett annat rum) & kommer tillbaka...
& när hon upptäcker mig & hela hon bara skiner upp mé det största finaste leendet någonsin =)
DÅ blir man varm i hjärtat!!!

Nog mé mina kärleksförklaringar till Nellie (en stund iaf).

Jaha va har hänt annars då? Babymassage, Babyrytmik, Babysim, Öppna förskolan...
Tjejkvällar :)
Jimmy har typ äntligen fått ensam vårdnad om lillkillen!!! Det va banne mig på tiden...
É rätt sjukt hus rättssystemet fungerar... Hade han vart mamman i det här fallet hade han haft vårdnaden för längesen... Bara för att man é mamma så får man hur många chanser som helst?
Det é så fel att dom ser det som "förälderns rätt till barnet" istället för "barnets rätt till föräldern"
Skrämmande é vad det é!!!!!


Jag va ju in till läkarn för ett tag sen mé min mage... har ju trott att jag haft magkatarr sen i juni...
Men icke... Va på Ultraljud i onsdags.... & Gallan é antagligen full mé sten :/
Så det blir antagligen att operera bort gallblåsan *hmmm*
Ska ju bara va en titthålsoperation tydligen så det é ju inget stort ingrepp.... men lite läskigt ändå :/
Ska in till kirurgen på måndag & diskutera lite. Wish me luck!

Idag ska vi hem till Jimmys farmor som fyllde år i torsdags ;)
Ska ta mé datorn & visa massa kort från dopet & lite så =)
Hon har ju inte träffat Nellie på gööööööörlänge ;)
Nä men det blir nog trevligt! Jajja.... om man skulle hoppa in i duschen kanske?

Ha en underbar lördag!!!!!!! Mycket Kärlek till er alla ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

hoppas det löser sig med magen gumman!! mamma har problem med gallan och det verkar verkligen jättejobbigt :'( puss puss

2011-10-16 @ 09:25:18
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0