lalala

Blev 5 st 2:or... vararv 3 stycken redan é åtgärdade... kvar é handbromsen & läckage i avgassystemet...
Plus spolningen som dom inte märkte på besiktningen =)

Jobb i tisdags... & direkt efter jobbet stack jag till Johan & hämta Zäta & sen for vi mot Göteborg =)
Träffade Jimmys dotter för första gången, men det gick bra ;)
Har lekt massor mé dom nu dom här dagarna hehe =) Mamma, pappa, barn verkar va Ellas favorit...
Eller mé Barbie haha =)

I förrgår så upptäckte Ella att det blödde på Zätas tass... :( Det va en ganska djup spricka i trampdynan...
Så då fick jag åka till veterinären... Jimmys kompisar Jenny & Magnus följde mig dit så jag hitta =)
Jätte snällt. & riktigt trevliga också hehe =)
Dyrt blev det... men va fan... allt för Zäta!!!!♥

Igår såg ja att bandaget blött igenom så då fick jag åka till apoteket & köpa nytt.... Hade precis opererat klart när Jimmy & barnen kom hem...
Samma nu imorse så fick jag "operera" igen =) dom hade ju ingen tratt på apoteket... :(
Får hoppas att det sitter bra nu!!!!!

Idag ska jag åka hem :( Jobb i natt.... & imorgon kommer hela sthlms släkten ner.
Gammelmoster Astrid fyller 90 år Ska bli kul å träffa alla igen =)
& om det inte blir allt för sent tänkte jag försöka ta mé mig kusinen & sysslingarna till raggargården...
Fest där hehe =)

På torsdag går flyget till Bulgarien *wohoo* Jag & syrran ska ju dit 1 vecka =) Ska bli så jävla skönt!
Flyget går ju från landvetter, så jag tänkte övertala Linda att åka till Jimmy typ på tisdag... & så tar vi bilen direkt till flygplatsen på torsdag.... Så jag hinner träffa Jimmy lite till innan jag far =)

Tycker om han jättemycket! Hoppas hoppas verkligen att det här é på riktigt & att det håller!!!!♥♥♥

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

stackars zäta!! lillbubben då :'(

åh vad roligt att åka utomlands gumman, hoppas ni får roligt och bra väder :D iof önska jag ju att du åkte hit istället ;P hihi! <3

2010-09-04 @ 09:49:11
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej vännen!

Underbart att läsa att du är lycklig :)



Miss ya bejG!

2010-09-14 @ 10:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0