=)

Blev fläskfilé & potatisgratäng i går =) Riktigt smaskigt...
Barnen tyckte också om det hehe =)


Lekte mé ungarna en sväng igår... oh jisses vilka energiknippen dom körde
ju slut på både mig & Jimmy på nolltid hahaha =)
Sen när dom lagt sig mös vi lite innan vi också gick å la oss ♥

Idag... har jag pratat mé mamma en sväng... Hon kan tydligen INTE hålla käft... haha
Så hon har redan sagt till massa människor att hon ska bli mormor.... första barnbarnet é väl
lite stort iofs kanske =) Men lite tidigt att annonsera ut det till hela världen kanske?! =)
Bara vissa som får veta det hehe, som mina få men värdefulla läsare här *s*

Jaja... idag blire falukorv & spagethi hehe avancerat & bra =)
Sen ska vi gå ut & gå en sväng när dom kommer hem... é ju jättefint väder... kallt men soligt :D
Imorgon har Jimmy beställt tacos hihi (bra val älskling)!!!!
Sen på fredag sticker vi alla 5 till Karlsborg Jag, Jimmy, Johnnie, Ella & självklart Zäta.... & ♥ i magen *ler*
Ska bli kul att presentera Jimmy för familjen för första gången =)
Fast jag é säker på att dom kommer älska honom!!!!

Nu ska jag väl försöka hoppa in i duschen å bli lite fräsch innan alla kommer hem ;)

PussPuss

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

åååh vad roligt att dom ska få träffa din "nya" familj nu :D jag tror också att dom kommer gilla honom för jag tror han är jättesnäll :D låter som det iallafall! mysigt att vara kär :) hihi! saaaaaaaaaaknar dig! ja vi måste försöka ses snart <3

2010-09-30 @ 10:02:51
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0