v13

Hmmm illamåendet har då inte försvunnit... kräks fortfarande... men men
vill man ha ett litet glin, måste man lida pin eller é det inte så man säger???

Fått några konstiga värkar i magen... känns som allt i magen bara vill tryckas neråt...
Pratade mé mamma om det... som é barnmorska... & hon sa att det va förvärkar & att allt va normalt.
Jag trodde bara inte att man kunde få förvärkar så här tidigt?!
Men men.. ack så fel jag hade då...
Känns skönt att ha en mamma som é barnmorska... så man kan fråga alla dumma frågor
som man inte vågar ställa till någon annan =)

Har fått jobb här nere nu, i Kungälv som timmis inom vården... Sa aldrig att jag va gravid...
men eftersom det bara é timanställning så ser jag ingen direkt skyldighet till det heller...
Dom skulle ringt i fredags & bestämt tid för intro den här veckan... men dom ringde aldrig...
Men dom ringer väl denna veckan istället för man väl hoppas =)

Det har väl inte direkt hänt så mycket heller.... vart hos Jimmy hela tiden... é här fortfarande...
Åker hem till helgen... Ska jobba söndag natt så...
Jobbar 11 nätter i Hjo... sen é det tänkt att jag ska flytta hit =)

Till julen kommer hela familjen hit & firar :D Ska bli jätteroligt =) Längtar redan *ler* bara 2 månader kvar hehe.


På onsdag ska jag på andra delen av inskrivningen... ta alla prover & hej å hå.... förhoppningsvis få höra hjärtljuden också *hoppas hoppas hoppas* ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

tack baby!! :D jasså, shoppingförbud, hur går det då? :P sakna!!!!!!!!!!!

2010-10-29 @ 06:06:03
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0