*puh*

Ja jääääklar va man ska må illa heeeela tiden då *suck*
Tuttarna värker så jag blir galen & magen é uppblåst som faaaaaan...
Men men.... det é ändå värt det... för ♥ i magen é så efterlängtat, älskar dig redan!!!!

Va vare Jimmy sa när vi skulle försöka sova häromdagen... JO...
"tänk nästa vinter, då kan du, jag & barnen ut & åka längdskidor mé den lille/a i en pulka efter,
va mysigt"
Åh det låter verkligen mysigt... bortsett från skidorna då *skratt* Jag som stått på ett par skidor EN
gång i mitt liv hehe jaja det é la bara å lära sig =)


Jo helgen i karlsborg va riktigt mysig... Kom ju fram rätt sent på fredagen, så då blev det lite te & mackor & sen sängdags =) På lördagen stack vi till Skövde Arena & bada *wohoo* Va jättekul =)
Sen hem & käka middag... tjöta mé familjen & ja... sen hände inte så mycket mer...
På söndagen blev det lite familjefilmer hehe... Sen åkte vi "hem".
Igår hände inte så mycket....

Idag ringde pappa & väckte mig & fråga om han fick komma & hälsa på... & Självklart =)
Men han skulle hämta nån våningssäng först så han har inte kommit än.
Däremot é Jimmys pappa & en kompis här & mäter & hej å hå... Dom ska bygga en carport...
Men jag fick inte hjälpa till... *hmm* så nu sitter jag här &... vet inte va jag ska göra... Väntar på pappa...
Ska försöka åka in till Lilla edet & handla också... måste ju ha mat...

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: beccis

hej, allt bra med dej idag? :)

2010-10-05 @ 11:22:35
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: beccis

svar: det var helt underbart med cypern :)

2010-10-05 @ 19:31:37
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: Maria

på tal om ingenting alls så har jag hittat en favoritbloggare, thebloggess.com världens roligaste och väl värt ett besök. Hoppas du mår så bra du kan med allt bus hormonerna ställer till med. Saknar dig gumman ;) Vi kanske kan sammanstråla runt Gbg någongång när jag är där och du är hos familjen ;)?



Kram bejg

2010-10-13 @ 00:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0