Kärleksbrev ♥♥♥

Jimmy Gustavsson den 20 september kl. 21:29
Du är min ros mitt hjärta, mitt ljus i livet oavsätt vad du väljer vill jag leva med dig både i motgång som medgång det är det som är sann kärlek.
Jag vill någon gång kunna kalla dig för fru, jag vill någon gång titta mig i spegeln o se hur jag har föråldras sen vända mig om och se att vi föråldrats ihop.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta o jag vill leva med dig hela vårat liv♥

Din Jimmy
Jenny Helena Schälander den 20 september kl. 21:46
Du é det underbaraste o finaste som finns o jag é så lycklig som har dig! Jag älskar dig så otroligt mycket! Tack för att du é du!
Jimmy Gustavsson den 20 september kl. 21:49
Jag ser fram emot ett liv me dig älskling:-*
Älskar dig otroligt mycket med:-*
Kyssar
Jenny Helena Schälander den 20 september kl. 21:55
Jag ser också fram emot ett liv mé dig! Du é verkligen det bästa som hänt mig!
Jimmy Gustavsson den 20 september kl. 22:01
Ja jag är så glad att det blev vi två älskling. Du är det bästa som hänt mig
Jenny Helena Schälander den 20 september kl. 22:09
Jag é jätteglad att det blev vi också! ♥♥♥
Skickat via Facebook i mobilen
Jimmy Gustavsson den 20 september kl. 22:12
Love you baby:-*
Jenny Helena Schälander den 20 september kl. 22:14
Love you to my darling ♥
Jimmy Gustavsson den 20 september kl. 22:16
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

vad gulliga ni är <3

2010-10-23 @ 08:09:53
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0