Inskrivning =)

Jo pappa kom sen... & han tyckte det va mysigt här =)
Vi åkte in till Lilla Edet & käka lunch ihop... sen handla vi lite... & sen skjutsa pappa hem mig & sen åkte han hem.

Åkte hem till karlsborg på fredagmorgonen... åkte bara hem & la mig & sov... så jobbade jag
natten till lördag & natten till söndag, på söndag morgonen åkte jag hem till sandra & sov där... Skulle träffat Anna... men det blev inte så... så jag åkte in till skövde & köpte ett par byxor... & min första bebisgrej *ler*
Ja nu kunde jag inte hålla mig längre Emma :D
Det va två bodys I♥Mum & I♥Dad... såååå söta *Ler*
Sen åkte jag å lämna tillbaka lite filmer till Anders & sen hem där familjen & micke bjöd på pizza *s*
Satt & diskutera barnnamn hela kvällen hehehe
Jag har några favoritnamn... men har ju ett liiiitet tag på mig att bestämma mig hehe =)

På måndagen åkte jag tillbaka hit... till Jimmy... ♥♥♥
Älskar honom så otroligt mycket & é SÅ glad att jag träffat honom, han é så underbart jättego så det é inte klokt!!!!! Allt känns så rätt!!!!!!!!

Igår (tisdag) så va Jimmys pappa & Jimmys kompis här & byggde på carporten igen...
& sen kom Jimmys mamma mé lite blommor & så städa vi lite... Va svårt att dölja illamåendet...
Men det gick....
Men på kvällen ringde Jimmy till sin mamma & berätta att hon ska bli farmor... & hon blev tydligen glad... jäääävligt skönt å höra *Ler* Va skitnervös innan. Nu é det bara farfar som ska få reda på det  sen kan jag skrika ut det hur mycket jag vill *ler*

Idag ska jag på inskrivning... i Lilla edet... bestämde att det va bättre å göra här,
eftersom jag kommer flytta hit & föda här nere så... lika bra & börja på en gång här då...
ska käka, duscha &  sen bege mig dit.... HOPPAS att Jimmy hinner dit, det é inte säkert tyvärr....
Men men jag tror jag klarar det själv annars ;)



ÅH Idag fyller mamma år!!!! GRATTIS älskade lilla mamma!!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

din mamma och min pappa har samma födelsedag ;)

2010-10-13 @ 19:23:25
Postat av: Anonym

Pizza som är så gott. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-14 @ 23:15:13
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

kan tänka mig det hjärtat!! visste att du inte skulle kunna hålla dig så länge ;) hehe! saaaaaaaaaknar dig <3

2010-10-15 @ 08:39:17
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ser att du har reklam för rosa bandet. Men nu har jag redan köpt en massa rosa band i år. =)

Man blir medlem på bloglovin.com. Där kan man lägga till olika bloggar så att man inte glömmer bort dom. Varje gång man tittar på bloglovinsidan så ser man om något nytt inlägg har komit upp från dom bloggar man läser. På det sättet har man alla bloggar man läser samlade på en och samma sida. Om du gillar min blogg och vill läsa den så brukar jag vara intresserad av att ta reda på vilka det är som läser min blogg. På det sättet ger vi varandra trafikutbyte så att vi båda får fler läsare. Är du intresserad?

2010-10-16 @ 14:03:12
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo det kommer upp en ruta som säger att du har skänkt 50 kr på din header när man kommenterar. =)

2010-10-18 @ 10:29:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0