Yes

Jag har äntligen börjat flytta in i lägenheten =)
I fredags kom Sam till karlsborg & hjälpte mig bära upp mycket av
mina grejer.... Hjälpte mig & montera sängen & en byrå.
Jisses så stark han é *skratt* Hakan va nere i marken när han lyfte allting... själv!
Det mest imponerande va nog när han lyfte min 140 säng helt ensam haha
Det va en kartong som varken jag eller Mona ens kunde rubba... Den lyfte han upp
på axeln som ingenting.... *hmmm* haha

Sovit i lägenheten 2 ggr nu ;) Känns jätte bra!!!! Lååångt kvar innan den é klar...
Men nu é det iaf på G =)
Gött som FAEN!
Balkongen ut mot bottensjön é ju för härlig!!!!!
Tänk att sitta där en varm sommarkväll.... läsa en bok.... ta ett glas vin.... njuuuuta =)
Låter väl för härligt!

2 nätter kvar nu... kanske blir en natt till efter det.... Ska försöka komma på va jag & Sandra ska hitta
på på midsommar också.... Vi hade några planer som sprack.... *åååh*
Får väl crasha nån fest nånstans? =)

Jaja.... ska väl försöka jobba lite nu =)

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

hoppas du får det fint i lägenheten gumman och att du kommer trivas! :D skönt att bo själv eller ja du och zäta ;D hih! <3

2010-06-22 @ 09:57:44
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0