Uppdatera???

Ja, jag vet... Jag é kass... okej? klart!

SATC2 va Skiiiitbra ;)
Caroline va tvungen å åka hem efter bion eftersom hon skulle jobba
dagen efter.... :(
Så det blev Jag, Sandra & Teres som gjorde skövde osäkert ;)
Vi åkte ner till resecentrum... & lodisar som vi é... förfestade vi där hahaha
Käka på mode.. & förfesta lite till ;)
Sen gick vi till Husaren & hade riktigt kul! Måste göras om!!!!


Jaha... va har hänt efter det???
Jag har blivit BLOND igen hehe



É på jobbet nu... jobbade förra natten också... & ska jobba nästa natt...
Allt som allt, 9 nätter denna månaden... får hoppas att det blir fler!!!
Vill ju jobba...

Nu hör ja att min kollega har somnat på soffan hehehe
Hon ligger å snarkar... gissar att det blir jag som får springa på larm om det
blir nåt hehehe ;)
Tycker så mycket om mina arbetskompisar på natten!!!!
Trivs!!

Igår Kom Jonas & Daniel en sväng till karlsborg...
Vi åkte ner till vattnet & fota Zäta ;) Daniel é ju fotograf hehe
Blev jättefina bilder....


Dixie förlöper just nu.... när det blir höglöp ska Johan kidnappa Zäta i några veckor så
Dixie & Zäta får va ifred.... Hoppas verkligen det blir valpar =)
Vore SÅ roligt att ha en valp efter dom. *håll tummarna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0