Förkyld :(

JObbade 5 nätter... ledig 2.... sen jobbade jag 3...
Sov i Hjo när jag gjorde mina sista nätter... Hos Sandra.
Skönt att slippa åka ända till Karlsborg.

Vi hade det jätte mysigt... Första kvällen åkte vi till Tidaholm å käka pizza...
Sandra pekade på den gröna fantan & frågade pizzabagarn vilken smak det va...
"Erotisk.... öh nej Exotisk"
Sandras svar:
"Ja men då tar jag den ;)"
Stackars pizzabagarn blev då jättgenerad & försvarar sig:
"Öh nej, men jag skämta... men den é jättegod!!!!"
Sandra som gillar å jävlas svarar då:
"Det tror jag säkert ;)"

Va en fruktansvärt rolig situation å bevittna hahaha

Kvällen efter det åkte vi till Tibro & käka pizza hahaha nyttiga som vi é ;)
& sen köpte vi lite godis på Sörens hehe.
Sen åkte vi till Mullsjön... satt & tjöta & tog lite flumkort... som jag la upp häromdagen ;)
Finns fler... men tog dom som va mest normala =)

Sista natten jag jobbade hade jag feber... Som fortfarande inte försvunnit...
Trodde att förkylningen gett mé sig i onsdags....
så jag & Zäta gick ner till bottensjön & tog en simtur =) Det é så roligt å se han...
så fort jag é lite längre ut än honom i vattnet ska han "rädda" mig.
Hahaha bubben =)

Men nä efter det blev förkylningen värre!
Igår kom möblerna =) Nu vill jag bara att Johan ska städa ur sin lägenhet så jag kan flytta in ;)
Mamma erbjöd sig att plocka i den idag om jag hjälpte till.... men jag orkar fan inte!
Måste bli frisk till imorgonkväll så jag kan jobba!!!
Fast å andra sidan vill jag göra det så jag kan flytta in tidigare!!!

Igår föresten... skulle åka & lämna tillbaka ett släp till Monas föräldrar...
På grusvägen upp till deras tomt ser jag att det vandrar 3 kossor i deras trädgård...
Min första reaktion blir att fråga Mona som också sitter i bilen:
"Ska dom gå där?"
Nej sa hon & gick ur bilen....

Dom ringde till bonden som kom... Jag stod o mota dom så dom inte skulle springa ner på vägen....
Men när bonden kom så börja den gå mot mig... & Jag som é så fruktansvärt van vid kossor (inte)
Skriker & springer iväg!
Tror nästan att Monas mamma fortfarande skrattar åt mig =)
Sen kom drängen & skulle kolla stängslet... & han va ju lite ögongodis både för mig å Mona ;)
& vi kunde inte komma därifrån förrän dom flytta traktorn... så då kunde vi ju lika gärna
spana in denne vackre man ;)

hehee.... ja nä nu ska jag försöka få nåt i magen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0