åh... jobb ;)

Dom behövde en natt till =) *wohoo*
& ska antagligen jobba nästa natt också... gött det!
Än så länge har ja då 11 nätter den här månaden!
& mer hoppas jag på hehehe

Måste ju ha pengar så jag kan köpa tapeter & grejer till lägenheten =)
Först tänkte jag försöka hjälpa brorsan & få ut alla hans grejer....
så man kan tok städa & sanera hela lägenheten...
Sen får jag väl bo där ett tag innan jag kan köpa allt som behövs ;)
Det finns ju en renoveringsfond... men då måste man ju först ligga ute mé pengarna &
sen lämna in alla kvitton så får jag tillbaka dom.

Nästa vecka kommer möblerna *wohooo*
Åh ska bli så skönt att få något eget!!!!!!
Ska försöka åka till ikea & köpa det sista som behövs... eftersom jag lämnade det mesta i gävle... *suck*

Nä nu ska ja drömma vidare & vänta på att klockan går fort så jag får åka hem & lägga mig ;) Natti

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

det var robin, hatar när han säger saker som sen inte blir av :/ allt bra då vännen? puss

2010-06-14 @ 09:13:33
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0