suuuuuk...i :)

Bra början på dagen??? eh... nej!
Vakna.... gick upp..... hälsa på alla hundarna...
inklusive brorsans kompis hund Suki...
Jätte fin hund.... men.... han tyckte tydligen om mig lite föööör mycket....
Så han pissa på mig den jäveln! UUUuuuuhhhhh!

SÅ äckligt! Så det va bara å hoppa direkt i duschen!
Till råga på eländet så har ja fått lite feber & ont i halsen :(
Inte bra inte bra.... ja som hade tänkt å åka å mysa ikväll...
Får se hur det blir mé det...

MEN fick pappas köttbullar idag... MUMMA!!!!! Ljuspunkten i mitt liv..
Kommit fram att ja aldrig nånsin behöver lyckopiller... bara käka pappas
köttbullar så é man i himlen ;)

Ska väl lägga mig & kika på en film till ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0