Sjuk... igen...

Jaja.... hur va helgen?
Jag kom fram till sthlm... där det va helt kaos!
Stackars stackars dom!!! att leva i denna ständiga stress?!
Måste va utmattande :)
Allt va ju sent & inställt & hej å hå... Men det hjälper ju knappast att
bli überstressad & förbannad på alla andra?
Aceptera läget & ta det lugnt istället ;)

Tog tunnelbanan till Liljeholmen där ja mötte upp Pelle...
Vi åkte å handla lite & sen hem till honom.
Vi typ satt & snacka jätte länge... käka varma mackor & kika på film...
Dagen efter skulle Pelle jobba så jag fick sova ;)
Sen skulle jag åka mé tåget som gick 17.07...
Men det blev inställt.... så jag fick boka om till 9.07 på söndagen istället...
Så då gjorde vi tacos & kika på melodifestivalen ;) Jätte mysigt =)

Gick upp strax innan 7 på söndagen & ringde SJ på en gång...
Efter ca 1 timme i telefonkö fick ja reda på att det tåget också va inställt...
& Dom rekommenderade att ja skulle åka hem någon annan dag.......
Men jag va ju tvungen att komma hem?!

Pratade mé Jimmy som ringde runt & till slut lyckades få tag i en bussbiljett åt mig.
Så den bussen tog ja & den gick 11.25.
På bussen träffa ja en jätte trevlig kvinna... vi satt & prata lite & jag fick t.o.m
en macka av henne!!! SÅ SNÄLLT!!!!!
När bussen va framme i Jönköping så sa busschaffören "Jag är t.o.m. 12 minuter före i tidtabellen... SLÅ DET SJ"
Alla börja skratta & applådera *s*

I Jönköping väntade Jimmy på mig *s*
Vi åkte till Skövde å käka på Tai Pak (eller nåt sånt)
Jättegott va det iaf.... efter det åkte vi hem till mig & kika på film & mös lite.
Somna ihop.... & på natten va han tvungen å åka... för han skulle iväg mé lastbilen
tidigt på morgonen :(

Igår vakna ja upp.... förkyld & jävlig... & idag é det ännu värre... *suck*
Ska ringa & sjukanmäla mig om en kvart... Kan ju inte jobba när jag é sån här!
Sen ska ja försöka äta nåt... ta en varm dusch, dricka 15 koppar te... & sen bädda ner mig i sängen till en bra film!
Måste ju va frisk till på fredag ;)
& till nästa vecka då ja äntligen ska få träffa Emma & min lille guddotter Julia ;)
Miss ya!!!!

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

ja verkligen! hoppas du blir frisk och pigg då vännen iof så är både jag robin och julia krassliga :( så jävla drygt! hoppas vi verkligen blir frisk tills nästa vecka. längtar som fan!!!!!!! iih va vi ska ha kul , men tiden kommer gå fort som fan :P puss <3

2010-02-24 @ 10:16:45
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

ja verkligen! hoppas du blir frisk och pigg då vännen iof så är både jag robin och julia krassliga :( så jävla drygt! hoppas vi verkligen blir frisk tills nästa vecka. längtar som fan!!!!!!! iih va vi ska ha kul , men tiden kommer gå fort som fan :P puss <3

2010-02-24 @ 10:16:46
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

tack älskling! :D

2010-02-24 @ 22:21:31
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0