Party

I fredags så va jag i lidköping & käka middag & hade det trevligt...
Inget speciellt att berätta egentligen... maten va god ;)

I lördags däremot... Så Träffa jag Hanna & Sandra i Skövde så åkte vi till arenan...
Skövdebadet =)
Där va vi nästan hela dagen, simma, lekte & relaxa *ler*
Det va SÅ skönt =)
Sen sminka vi oss & så på badet.... åkte till modegrillen & käka lite...
& sen iväg på förfest hos Jonas.
Det va jätte roligt.... kul folk & skön stämning... spela vattenfall.... *s*

Sen va det dags för utgång... gick till Husaren (tror ja) haha.... Jättemycket folk & lika kul där *Ler*
Sen... sov jag i skövde....
Hela söndagen låg vi å kika på film... va aningen trött haha... undra varför? =)

Igår började jag på komvux i karlsborg istället för Hjo...
Så slipper jag pendla, hittar ju ändå ingen lägenhet *puh*

Idag.... vart i skolan.... funderar på å sova en sväng... sen försöka plugga lite.... & sen sova lite till *s*
Planer för veckan? skola skola skola.... Kanske kommer en hit på torsdag?! Men jag har inte bestämt om jag vill än ;)
Sen kanske det kommer en polare från sthlm på lördag... återigen inget bestämt...
Va ju egentligen meningen att ja skulle till Borlänge på Ronnies 30-årsfest...
Men verkar inte som om jag har råd :( *tråkigt*

What else? åh.... måste försöka åka upp till Emma i början va mars... Julia fyller ju ett år...
Då måste ju Gudmor va där!!! ;)
MÅSTE försöka lösa det! vill vill vill! Saknar dom SÅ... :(



Partybrudarna ;)


Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

tack babe! :D ja kom hit! vi saknar dig <3

2010-02-02 @ 16:35:43
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0