ledsen :(

gick intro iförrgår & igår....
Iförrgår hade vi jättekul.... jobbade mé en som va skitrolig...
typ garva hela kvällen!!!!

Igår.... kvällen rulla på fint.... men när vi skulle åka in....
så körde vi på en katt... Inte jag som körde men fy fan!!!!
Va ju tvugna å stanna.... & hon som körde sprang iväg & jag fick stå kvar vid
katten så ingen körde på den igen... Fy fan va hemskt det va!!!
Först levde den & ryckte... Men gick ganska fort så va den död *fäller en tår*

Grät jättelänge igår... Pallar inte sånt! & inte hitta vi nån ägare heller....
stackars stackars katt..... & stackars ägare.... börjar nästan gråta igen nu....

När ja kom hem kunde jag inte släppa taget om zäta!!!! Bara grät & krama honom!
Tänk om nån skulle köra på honom? Nä då skulle jag skjuta mig själv!!!!!!

Älskar älskar älskar min zäta...... nu kom han & la huvet i knät på mig.....
Älskling!!!!!!!!!!! Skulle dö om någon tog dig ifrån mig!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0