Jaha...

Vart filmkväll i skövde i fredags ;) jätte mysigt =)

I lördags.... så gjorde vi inte så jättemycket...
Vi gick på bio & hade det lugnt & skönt.
Men en väldigt innehållslös helg egentligen ;)

Igår kväll spelade vi in lite låtar =) Det blev väl helt okej...
Ska fortsätta idag.... så kanske det blir bättre =)

Idag... hjälper vi mamma lite mé hennes blogg...men finliret
ska Emma göra.... Hon fixar ju designer jätte bra ;)
Min älsklingsemma ;) Saknar henne SÅ mycket!



Ska försöka sätta mig & plugga lite snart..... Matte matte matte ;)


Kommentarer
Postat av: Maria F

Lyllo dig som har en så bra Emma ;). Tror du man skulle kunna fjäska till sig en banner från henne på något vis, jag ska starta en liten sida på etsy.com och försöka bli av med en del av mina seconhand-fynd, eller "vintage"saker.

2010-02-09 @ 02:11:33
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

JAAAAAAAAAAAAAAG SAKNAR DIG DIG MED :D men snart ses vi hoppas jag!! :D puss<3

2010-02-09 @ 14:51:30
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0