From this moment on...

Sovit jättegott inatt ;)
Inget ovanligt nu för tiden iofs... hehe ;)
Sover nå grymt bra sen några månader tillbaka.

Sportlov den här veckan... what to do what to do....
jo MYSA i stora mängder ;) Mé allt & alla.... Ska till Teres nån dag...
Till Anna..... till några andra också ;)

Sola, slappa & ha det gött *ler*
Nu ska ja hoppa in i solen & samla på mig lite färg =)

Längtar till första veckan i Mars.... då ska jag till min favvo-Emma ;)
Julia fyller ett år min lilla guddotter =) Va tiden går fort haha ;)

*längta*

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

ja med! vi kommer ha så kul :D

2010-02-16 @ 08:17:15
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0