Mys =)

Igår åkte vi till affärn.... inhandla lite käk.... sen blev det tacos...
Jag laga maten & Jimmys son hjälpte mig å hacka grönsaker =)
Blev en riktig myskväll =)

Idag har nog aggerat en riktigt duktig hemmafru samt styvmor hehe =)
Fixa disken & laga mat som va klar lagom tills Jimmy & Johnnie kom hem...
Det va så uppskattat så =) hehe

Pratade mé pappa förut om att jag skulle åka mé han hem imorgon...
men det ville inte Jimmy... så jag stannar till torsdag kväll istället *ler*

Han é SÅ underbar.... I'm a little bit in löööööööv hehe.... startka ord... men väldigt
förtjust iaf =)
Nyss så stod Jimmy i duschen... så ropa sonen på mig (Johnnie) att jag skulle
komma in å hålla han sällskap när han spela tv-spel... Det va tydligen lite läskigt =)

Nu sitter vi alla 3 inne i sovrummet... pojkarna spelar tv-spel & jag bloggar & letar
efter nån ny nageldesign.... ska fixa naglarna på fredag.... så dom é fina till festen på lördag....


Frågade Jimmy förrut om han ville ha tillbaka mig nån gång....
Så snart som möjligt fick jag till svar & en stor puss ♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

låter som du har det jättebra gumman!! :D saknar dig!

2010-08-26 @ 10:23:41
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0