Jag é ju blott ett simpelt vårdbiträde ;)

Jaha får nog börja kalla det här för "en gång i veckan blogg" haha
Förra veckan då.... jobb jobb jobb... Sov två dagar hos Johan i Korsberga...
så jag fick träffa ♥Zäta♥ lite =) Jisses så glad han blev.... trodde aldrig han skulle släppa taget
om min arm hehe =) Going!!!!
Gick av torsdag morgon...
Va vaken hela dagen, vet nu inte varför, skulle ställa om dygnet eller nåt.
Marie & Bitti va på besök från sthlm, va kul å hinna träffa dom innan dom skulle åka hem....
Dom bjöd på lunch på kina-stället i karlsborg =) Smaskigt värre =)

Gick sen å la mig runt 7 på kvällen & störtsomna... sov 15 timmar & kände mig fortfarande
inte utsövd dagen efter... men men =) Skjutsa mamma till skövde till optikern...
& tror vi va inne i varenda matvarubutik i hela skövde *suck*
Jaja Mamma va nöjd iaf haha.

Sen åkte jag hem, packa lite kläder & drog till de underbaraste flickorna i Hjo!!!!!!
Sandra, Terés & Caroline & jag hade lite fest. Hade riktigt kul =)
Sov hos Sandra den natten...
Sen åkte jag hem... lite för tidigt på lördagen... Duscha & gjorde mig iordning...
Sen va det dags för knuttefest på Livslyckan. Fick hjälpa till lite grann & servera & dona.
På natten sen va jag fyllechaffis åt Janne.

På söndagen sov jag... packa mina grejer & drog till Hjo, Ska nämligen va hus- & kattvakt en vecka.
Terés mé familj é i Norge. Så jag installera mig i huset & drog till jobbet...
Idag har jag bara sovit... & nu é jag på jobbet igen.

Imorgon ska jag lämna bilen till pappa... sen skjutsar han tillbaka mig till Hjo...
På onsdag ska vi flickor ha lite taco/film-mys ;)  & sen é det dags & jobba igen på torsdag...
jobba 3 nätter & en kväll.... sen é mitt schema slut :(
Hoppas dom blir sjuka ofta i höst/vinter & vill vara lediga mycket heheh =)

Jajja.... jobba kanske? hehehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0