Is it called LOVE?!

Det va jätte trevligt hos hans pappa... mest bilsnack så man hängde
ju inte mé särskilt mycket.... men bortsett från det så =) hehe God mat också =)
Sen skjutsa Jimmy mig till tåget...
& när vi satt på perrongen... så bestämde vi att det é ♥VI♥ nu :D
Kändes riktigt hemskt att åka därifrån :'(

På fredagen gick jag upp jätte tidigt, åkte å fixa naglarna... som blev grymt fina =)
Sen åkte jag hem å hämta syrran så åkte vi in till skövde & shoppa lite... =)
rejält
På lördagen (igår) gick jag också upp tidigt så storstäda vi lägenheten... fixa mat & hej å hå...
Pappa skruva ihop bokhyllorna ÄNTLIGEN!!!!! ;) Blev hur fint som helst!!!
Nu é det bara tapetsering & målning kvar så é jag nöjd hehe

Iaf, sen på kvällen kom folket, va riktigt trevligt, maten uppskattades rejält hehe
Fick fina presenter & grymt trevligt sällskap, kan inte bli mycket bättre ;)

Inte sovit så mycket inatt heller.... & idag har vi vart hos Johan, grillat & haft det bra...
Bytte bil mé Johan så jag tillbaka MIN bil hehe....
Imorgon bitti ska jag in till skövde & besikta den, får se hur många 2:or jag får hehe.
Har tokstädat den nu... imorgon blir det dammsugning & grovrengöring :)
Sen jobbar jag på tisdag & efter det åker jag till JIMMY ;) *längta längta*
Nä men om jag skulle få nån timmas sömn innan jag ska upp kanske???? hehe

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

åååh vad roligt för dig gumman, så nu har du officiellt en pojkvän? :D hihi! jag är så glad för din skull! <3

2010-08-31 @ 08:58:10
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

♥ ♥ ♥ julia sakna gudmor ♥ ♥ ♥

2010-09-04 @ 10:06:53
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0