♥GLAD♥

Ah har äntligen bestämt mig för vilken tatuering det blir nu =)
Ska bara få en tid för den!!!! Men det dröjer nog inte jättelänge *ler*


Födelsedagen va bra, fick en ny soffa, jättefin!!!! Bild kommer senare!
Fick ett gäng smycken... tatueringen, lite pengar till en resa.... & lite så ;)
Fira inte så mycket men vi ska fira på lördag!

Igår... åkte jag till Göteborg... typ =) utanför... till ♥Jimmy♥ =)
Va skitnervös hela resan.... Men nu é jag framme & herregud va fin & mysig han é!!!!!!


Han kommer strax hem från jobbet, så ska vi åka å handla så ska vi fixa lite mat =)
Skiiiit hungrig nu =)

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

den där tattoon tror jag kommer bli jättebra babe, superfin! ååh har du träffat en ny? ;) hihi! spännande! hoppas vi kan ses snart <3

2010-08-24 @ 14:23:46
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0