♥♥♥

På onsdagen så fixade jag slingor i Sandras hår. Blev riktigt bra, ljust å fint =)
Sen stack Sandra iväg å jobba några timmar & jag tog en tupplur i soffan.
& efter det va det dags att börja mé maten.
Vart bara jag & Sandra men det va riktigt trevligt =)

På torsdagen träffa jag Jimmy... som helst klart verkar intressant,
nån man vill träffa igen helt klart!!!! *tihi*

På fredagen hände det inte mycket.... när jag vakna va det bara för mig å duscha & göra
mig iordning så kom sandra förbi så käka
vi lite..... Sen va det dags att gå hit... till jobbet =)

Ska strax dra igång mé morgonjobbet... så jag får gå hem nån gång =)
Hungrig nu också..... sno en macka på jobbet kanske? hehe =)

Ha det!!! ;)

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

sno en macka? :O är det en tjuv vi har här va?! :D hahahah :D gör inget annat än att äter på mitt jobb^^ :P

2010-08-17 @ 19:10:30
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0