Hundvakt...

Idag.... =)
Mamma & Linda har stuckit iväg på roadtrip...
Så jag ska ha Lilja tills dom kommer hem igen ;)
Vet ej när...
Vilket innebär att jag får huset för mig själv på dagtid...
GÖTT SOM FAN! sovmorgon... utan att någon hänger & knakar & bankar på dörren ;)

Mona & Johan é fortfarande här iofs.... tycker om dom....
men vill att dom ska gå! Jag vill va ensam haha ;)

Anders ska kanske komma hit en sväng sen...

Åh Micke va här igår föresten... skrev ja inte förut... vi satt & tjöta
i solen i flera timmar.... riktigt gött...
Förutom att han ska hålla på å retas hela tiden då... lillpöjken ;)
Han måste precis kommit på va sex é för nåt.... För han kan INTE sluta prata om det...
snopp hit & knulla dit.... Allt allt allt ;) hahaha Visst é det kul att snacka sex.... men inte bara????

Haha jaja..... ska väl gå å duscha lite... eller sätta mig i solen å fortsätta läsa kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0