SSSSccchhhh...

Nu har jg bokat tid för tatuering ;)
Vart/Vad det blir.... förblir en liten hemlighet...

Uffe gillar det INTE... men jag gör det ju för min skull???
Jag gör den ju inte i ansiktet där han måste se den varje
dag iaf?? ;)

2 veckor kvar till tatuering.... HJÄLP!!!!
Jag som é så nålrädd.... Men har fått informationen att nålen bara går 2mm
in i huden... Det é ju bara att bita ihop... Blir resultatet som'jag vill så vet jag ju att jag kommer bli nöjd...
Vill man va fin får man lida pin =)


Fortfarande sjuk... Ont i öron, hals, ögon, näsa, bihålor....
Supertäppt....
Men iaf ingen hosta som sagt =)
5 januari då jag tog min sista cigg..... Saknar det inte & é jätte glad att jag lyckades sluta =)
Rökte ju första ciggen när jag va 12... men rökte kanske på "heltid" sen jag va 15... så det va nästan 10 år ;)

Jag fiskar bara liiiite beröm ;)

Ja va ska jag göra idag som jag inte gjort de senaste 3 dagarna??? VILA oooohhh ovanligt....
börjar bli lite trött på det =)
Tur att jag har Zäta som håller mih sällskap =)

Uffe é på arbetsförmedlingen just nu....
Imorgon ska han till sthlm o häla på sin Farmor... Funderade ett tag på om jag skulle hänga på...
& passa på o hälsa på min mormor... Men kanske ska satsa på att bli frisk istället?! =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Spännande! Måste få se foto på det sen.

2009-10-13 @ 21:36:31
URL: http://pisaang.blogg.se/
Postat av: emma

duuu är jätteduktig som inte har rökt jenny! :D

2009-10-14 @ 09:14:16
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0